Thursday, July 29, 2010

Cinta

sgt hangat topik mlm ni....cinta...nape ek aku pilih topik ni?? sebab cinta la aku berkorban dan sebab mende bodoh ni jgk aku merana...pergh!!!!! ayat xleh makan ni...hhahahahaha............

cinta itu buta...mang btol...cinta itu manis..(masa awal2 je tu)....cinta itu menyakitkan (tunggu la bile si die dah bosan ngadap muka n perangai kite yg sume mang dah xelok pada die)....itu lah cinta...tpi kan...sbb mende2 ni...aku dah xpercya pada cinta....

ramai dah org tnye kat aku...bile nak tamatkan zaman bujang?? xkan la nak amek gmbr pengantin je...aku ni bile lak nak naik pelamin??? hahahahahahaha...bkn aku xkisah tpi mang dah xminat pon...bagi aku...cinta itu menyakitkan...sungguh sakit....

cukup la dgn pengalaman yg aku dpt..sungguh perit dan xleh nak ckp ape la....tpi tu dulu la...skrg ni aku dah free..so, sape2 nak isi borg tu leh la try....aku juz bagi hint 1 jer la...aku xsuka kna tipu..tu pantang sket kat aku...hehehehe...so make sure candidate yg isi borg tu bkn sorg yg penipu ok...heheheheheheh...

gurau je k...aku nak merepek je kat blog ni b4 aku tido...n xlah sape lak yg bodoh miskol aku ni...ingat nama aku ayu ke?? bangang nye manusia...xpe la...x elok marah2 sblm tido...ape2 pon....

oyasuminasai (good nite)

No comments:

Post a Comment