Thursday, July 29, 2010

Rindu

kala malam melabuhkan tirai...kala ini timbul satu perasaan aneh lagi asing dlm hati ini dlm diri ini...RINDU....

oh tidak..mengapa baru sekarang timbul perasaan ini??? hurm...pelik dgn keadaan diri lalu aku berfikir sejenak...hurm...btul atau tidak keputusan aku itu...lalu aku mengambil keputusan...biarlah hanya aku yg tahu....

pergilah wahai perasaan...sesungguhnya aku sgt tidak menginginkan perasaan seperti ini buat masa dan ketika ini...tolonglah...hurm...

suatu ketika dulu sgt manis bila dibuai dengan perasaan ini...tetapi sekarang? hanya sakit yg kurasakan...aku dah xpercya dgn kedua2 perasaan ini lagi...semua tipu belaka...sama seerti pengalaman yg aku tempuhi...penuh dengan drama yg semuanya telah menipu diri ini...pergilah kenangan...sesungguhnya ia sgt pahit untuk dikenang dan sgt perit untuk diceritakan....hanya akan mengundang airmata jika terlebih dikenang....

kenapa aku harus melalui saat sukar seperti itu? kenapa harus ada org yg perlu menguji diri ini seperti itu? org itu....ya...org itu...kenapa perlu kau berbuat seperti apa yg kau lakukan kepada diri ini? ah...perasaan marah mula menapak dalam hati...pergilah perasaan...sesungguhnya aku sudah tiada bermakna dalam hidupnya...dan kami pun sudah tiada apa2 hubungan...aku telah bebas...jgnlah perasaan ini bertamu dalam hati ini lagi...rindu, cinta dan marah...

pergilah perasaan...aku tidak memerlukan kamu dalam hidup ku...biar lah ia kosong tetapi terisi dengan pengalaman yg bermakna....

No comments:

Post a Comment