Tuesday, July 27, 2010

LONG TIME....

its a very long time....i dont remember last time i write in this blog...whatever la kan....

hurm...try to begin with things i dont know what..its so hard...now i'm returning single n i begin myself alone...i have my friends n family to support me....but still...i'm alone to survive in this world..

selamat datang kepada memori baru dan kepada memori lama....selamat tinggal..aku sgt berharap dengan perubahan status diri ini akan menjadikan aku tabah menempuh hidup...heheheheehe...ayat je nak up...hampeh tol aku ni...hahahahahahahaha....

org selalu kata yang hidup sorg ni payah...aku sgt pelik dgn kenyataan itu...bagi aku, xkisah la...yg penting ape yg kite percaya...wat masa ni..aku bahagia dgn keseorangan aku ini...kepada org yg telah aku lukai hatinya...aku minta maaf di atas semua salah silap yg telah aku lakukan terhadap diri anda...saya harap anda dpt memaafkan diri ini....

p/s..anda tetap saya ingati...

No comments:

Post a Comment