Wednesday, October 13, 2010

penangan RINDU...

hurm...RINDU...oleh sebab perkataan tu, aku telah membuat sesuatu yg diluar jangkaanku sendiri...nak dijadikan cerita..kul 12.23 pagi tdi aku telah membuat satu panggilan rindu pada si dia...walaupun kami dah xde ape2 tpi nak wat mcm mane...aku ter-rindu lak kat die...panggilan pun dibuat...

yg aku pelik..aku ckp elok jek..tpi si dia siap kasi pelajaran n nasihat kat aku...erm..kire kena sound la dgn die...hurm...adehh..rindu punye pasal tahan je lah telinga...ingatkan nak dngr je suara die..xyah aku ckp pape tpi kesian lak bile die ckp sorg2....

tpi xtahan r...tiap kali aku call die msti aku kna sound...setiap perkataan yg aku ucapkan umpama duri yg beracun pada dia..cra die sound aku pagi tdi mcm aku ni buta gadget...xtau pape pasal hp yg canggih...ye la..hp aku daun je...satu g SE flip yg biase2 je..mane la merase nak pakai hp canggih...hurm...awk, smlm awk wat saye malu sgt...rasa mcm awk dtg depan saye n tampar muka saye guna pinggan...rasa pijar n pedih...sadis jgk cra awk sound saye smlm....

terasa hati toksah ckp lah...taubat xkan call si dia g....klu RINDU...aku akan wat la ape2 cra pun untuk hilangkan rasa rindu tu dari bertamu kat dlm hati ni...sedih sgt bile org yg kite still syg 'sekolahkan' kite cukup2...terbukti yg aku ni mang org len pada die...now i know n i wont do the same thing again...

biarlah rindu memakan diri asalkan aku xdisekolahkan g....ok lah...nak smbung tido lak..mata dah bengkak coz nangis bnyk sgt...bkn ape..cra die ckp mcm aku ni xgenggam diploma sesame ngan die...aku tau la aku xexpert gadget cam die...hish...merepek...semalaman xtido watkan kepala aku pening...k lah..cow dulu sblm sku tertido dpn laptop ni...

adios!!! sayonara!!!

No comments:

Post a Comment