Sunday, October 10, 2010

10/10/10

very beautiful date today...kata org, let's make it memorable...i did make one...very sweet to me..i finally have a green light to make my own life...to buid my own life n to be independent in my own way...thanks mum n dad...i appreciate that...they finally trust me in everything i do...

now i have to move on with my life...hurm..1st thing is i have an appoinment tomorrow...dentist appoinment...hurm..n bout my knee..lately it keep in pain..xtahan dah nak tanggung sakit ni..klu lutut dah sakit smpi leh demam aku jdinye....tpi 1 g mslh aku...aku kna drive g hospital esk...cner ek?? aku dah lah xleh nak bengkokkan lutut...hurm...pening kepala ambo...

xpelah..t aku fikirkan..hurm...now aku bru je balik dri shooting...biaslah...tarikh ni ramai la org yg nak kahwin...1000 tahun sekali bru ade....hurm...aku dah xtau nak tulis ape dah...dari english smpilah ke melayu bahasa aku guna...aku pening sbnrnye ni....

k lah...aku nak tido dulu...adios!!! ja mata ashta...

No comments:

Post a Comment