Tuesday, July 28, 2009

congratulations!!!!

last night....i call my baby d...aku xtahan dgn ape yg aku fikir....aku baca blog tu abis2...sedih nye aku xdpt share sume tu dgn die...sedihnye aku xdpt panggil die bulan...sedihnye....

tpi aku gembira sebab ade org leh share dgn die...aku happy sgt2...n org tu pun panggil my baby d bulan die....worth....that the important of sharing...me??? i don't i guess....baby d selalu ckp yg kitorg ckp mcm ayam ngan itik...so i can't read baby d...tpi aku bersyukur sbb ade org yg faham die....even what i said is a burden to me...aku rela semata-mata nak tgk baby d bahagia....

mungkin aku bodoh sbb cemburu buta...org dah explain pun tpi aku masih nak bangkitkan hal ni...aku xleh...aku check blog tu satu2...bnyk link dorg...dgn ex2 die pun ade...dgn chip tu pun ade...ntah la....lantak la...aku xnak ingat ape2 lepas ni....

aku bkn jahat tpi aku sedih sgt2...sejak aku bersemangat kembali ni la first time aku rasa sgt2 down....even tgh tulis ni pun aku leh nangis...aku benci keadaan ni....biarlah..jgn pedulikan aku....
aku boleh hidup walaupun aku lupa semuanya....asalkan hidup dan tidak menyerah...i can build my life back...i know i can walaupun sakit....

d~ i love u so much....klu ini harga yg terpaksa b bayar sbb pernah wat d merana dulu b redha....cuma b doa dgn Tuhan supaya kurangkan sikit beban yg b tanggung...b xnak nangis hari2 tiap masa...its not worth crying 4 u...u r juz an ordinary human being....the different is i love u....tu je....

congrats to me...senyum dalam sengsara....

no love no hug....i don't deserved it....

No comments:

Post a Comment