Friday, June 19, 2009

i hate this feeling!!!!

i hate this feeling...rasa tidak berdaya dan putus asa...i feel it these recent days...
ntah la kenapa....
but i want to lose hope n i want to give up....sib baik aku masih ada iman dlm diri...
aku kuatkan hati dan perasaan ku....
air mata menjadi teman yg paling setia....

xtau la kenapa...aku kerap rasa mcm ni...mungkin sbb....aku rasa sgt2 tertekan....
aku bru je balik dari berjumpa doktor...n still...keadaan aku x berubah...
doktor dah xleh nak wat ape dah....teruknye sakit aku....

hurm...aku seperti hilang...aku x leh trus mcm ni...aku kna bangun...ya..aku harus bangun...
tpi...mcm mana???

dia...dia juga seperti ingin menghilangkan dirinya dari ku...entahlah...adakah mungkin disebabkan kesalahan yg telah ku lakukan terhadap dirinya??
oh Tuhan!! tidak!! aku tidak sanggup untuk berdepan dgn ini sekali lagi...tidak!!!! walaupun yg pertama itu aku tidak merasai nya tpi aku tau keadaan nya...sgt sakit dan pilu...

aku..satu jasad tetapi dua perwatakan...kadang2 bila aku hilang kawalan diriku yg lagi satu akan muncul...skrg dia makin kerap muncul....aku tahu kerana aku sering merasai kehadirannya..dia seperti memaksa aku menjadi sebahagiannya...ntah la....

aku dah xtau nak ckp ape lagi...ok la...
aku akan menulis lagi...

amor da vida....xoxo

No comments:

Post a Comment