Friday, June 19, 2009

hilang...

tiba-tiba aku teringat lagu avril lavigne-when u're gone....

When you're gone
the pieces of my heart are missing you
When you're gone
the face I came to know is missing too
When you're gone
the words I need to hear
to always get me through the day
and make it ok
I miss you

aku seperti merasakan benda yg sama....kehilangan adalah lumrah...
kita bersedia dgn tidak...itu lah takdir....

takdir cinta-rossa.....lagu ini sgt pilu dan menyayat hati...masa aku putus dgn dia kali pertama dulu...aku dngr lagu ni...smpi skrg lagu ni masih jdi lagu favorite aku...aku masih ingat lagi antara lirik lagu ni....
andaikan ku bisa lebih adil
pada cinta kau dan dia
aku bukan nabi yang bisa sempurna
ku tak luput dari dosa
biarlah ku hidup seperti ini
takdir cinta harus begini
ada kau dan dia bukan ku yang mau
oh Tuhan tuntunlah hatiku
penguasa alam
tolonglah pegangi aku
biar ku tak jatuh pada sumur dosa
yang terkutuk dan menyesatkan cintaku
itulah antara lirik lagu yg sering wat aku menangis...hurm..smpi skrg kot...aku dah jarang dngr lagu tu...tpi tiap kali aku dngr aku msti menangis...ntah la...sgt2 touching lak lagu tu...
hurm...aku dngr lagu tu sbb mumy bagi kat aku..die kata.."bakhil, cuba qil dngr lagu ni...sedih btl..mumy suka lagu ni walaupun sedih..." mang..aku pon suka lagu ni walaupun sedih
d...aku sgt rindu dia...kebelakangan ni hubungan kami sgt hambar...tiada lagi keceriaan..hanya air mata menjadi peneman ku saban malam...aku rindukannya....dia? aku x tahu...aku harap dia rindukan aku jgk...aku sgt2 menanti kehadirannya dlm hidupku kembali....aku rindu nak dpt text dari die mcm dulu...hurm...tpi die xde cdit...web sms ade..ms pon ade..tpi xpe la...maybe connection die xok...
aku....seperti hari2 yg lain tetap mcm ni...bosan n sume perasaan bercampur-baur...xtau la...
tpi aku tetap bersyukur kerana aku masih lagi bernafas di atas muka bumi Allah ini....aku bersyukur kerana aku tahu mcm mana hendak mengubat hati yg luka berdarah...mengubat hati yg hancur....aku bersyukur kerana aku tahu....
hurm...nak tulis ape lagi?? aku pun dah blurr...next time i wrote again....
with another interesting topic lak k??
see u again...peace...
xoxo

No comments:

Post a Comment