Thursday, September 23, 2010

at last...

akhirnye...abis dah kesengsaraan selama 9 bulan...klu kna kat pompuan..dah bersalin agaknye...
ari ni...23/09/2010..adik aku selamat menghabiskan kertas UPSR terakhirnye...amin...

nama die pun amin gak...hehhehehe...ape pun..aku dah warning die awal2...pas ni die xleh ganggu aku dah...penat aku jadik bodyguard die...bkn ape..adik aku yg sorg ni hyper sket...so kna control bnyk...klu x...hurm...

ape2 pun skrg kna bnyk doa supaya die dpt 5A's straight....jdi lepas gak title dak nakal die tu....usaha dah, doa dah...skrg ni tawakal je...insyaallah..aku yakin die leh dpt...biar lah die jdi org yg pertama n last yg dpt excellent result in my family....

aku doa dia dpt kejayaan yg setanding dgn usaha die selama ini...segala penat lelah, kesengsaraan, paksaan smpi nangis tu...aku harap sgt dpt berbalas...biarlah giliran die plak merasa ape itu kejayaan selepas berusaha...

hurm...now back to me...not much...cume skrg kna berdoa bnyk2 agar sape2 yg ade sakit hati kat aku, marah or broken heart kat aku dpt maafkan aku...bkn ape...maybe tu penghalang rezeki...ye la..nak cari rezeki ni perlu berkat org lain jgk...mudah2an terbuka lah pintu hati dorg sume tu supaya dpt maafkan diri ni...

No comments:

Post a Comment