Wednesday, September 8, 2010

07/09/2010

tarikh yg sgt menyayat hati bagi penduduk2 kwsn pasir putih...kwnsn kg yg berdekatan dgn tempat aku tinggal...

tarikh ini sgt keramat bagi mereka kerana rumah mereka hangus dijilat api semalam...sgt menyedihkan tgk tempat kejadian tersebut kerana keadaannya sama seperti padang jarak padang tekukur....saya hanya mampu beristighfar melihat keadaan yg berlaku...sudah lah kg bru lepas reda dari banjir..ni terbakar lak...bagaikan sudah jatuh ditimpa tangga...sedih aku memikirkan nasib penduduk disitu...harap2 mereka bnyk bersabar diatas semua perkara yg menimpa mereka...

enough with that...xnak sedih2 g...semalam jgk merupakan tarikh yg sgt penting bagi diri ini apabila aku berjaya menghabiskan 30 juz Al-Quran...syukur alhamdulillah!!! sgt2 seronok rupanya bila dah khatam...cet!! mcm xpenah khatam..tpi yg wat aku seronok tu sbb dlm tgh2 aku xdak suara ni leh jgk aku khatam...

klu org call aku tanpa tgk muka ni mesti dorg ckp aku ni lelaki...walhal..lain ceritanye...hehehehe. aku pon degil gak...umi penat ckp dah2 la teguk air batu tu...aku teguk gak...kan dah sakit....padan ngan muka aku yg xcomel ni...hehhehehehe...

aku sebenarnye pening dgn kerenah ramai org sekeliling aku ni...terutamanya lelaki. ntah la...janji mcm2, mulut manis mcm tebu...tebu pun xmanis sgt kot...ntah la..susah nak percya...nasib la aku ni bkn jenias org yg mudah cair...i dont buy that ok....lantak korg le...malas aku nak layan....

ok la...aku nak g solat dulu..pape hal aku akn roger kat blog ni even aku je sorg yg post kat blog ni n aku jgk yg tgk blog aku sendiri...xpe la...don't mind that...chow dulu..adios!!!

p/s...pas solat nak layan lagu Arashi lak....daisuki!!!!

No comments:

Post a Comment