Saturday, July 18, 2009

kuroshio....

sedih...aku sgt sedih...

pagi tdi aku ade acara yg sgt aku tunggu....track n field amatur tournament...aku amek acara lompat kijang....hehehhehehe...tpi yg wat aku sedih adalah aku dpt gangsa je....

aku sedih sgt...aku xdpt berikan yg terbaik utk team aku n utk diri aku sendiri....puncanya masa aku panaskan bdn pagi tdi...kaki aku terseliuh...n akibatnya larian aku masa start up x berapa bgus...aku ambil masa utk pecut n aptitude kaki aku xbtul...aku sgt2 tension...aku terpaksa wat 3 kali cubaan n yg aku dpt hanya lah gangsa....sedih sgt....

aku bru nak cipta rekod...coach aku adalah org yg paling bnyk sbarkan aku....die la yg teman aku g empangan n kitorg bercerita bnyk benda...die bagi aku nasihat2 yg sgt2 positif...n sorg lagi...pujuk aku...dlm telefon je...tpi sgt2 memberi aku semangat...my baby d...thanks my coach n my baby d....

next time i will get a gold 4 that...aku kna jga kaki aku elok2...hehehehehehe...coach aku ckp sejak aku training ni die bnyk tgk perubahan dlm diri aku....sume positif smpi kan org sindir pun aku senyum je...hehehehehehe....aku pun bangga jgk kat diri aku...aku berjaya bersabar dlm apa jua perkara....yay!!!

i'm positive with my life now...peduli la ape org ckp...i don't care...dah penat nak jga hati n perasaan org lain..now i'm concentrating on myself now....so lepas ni sape2 yg terasa sorry la ye....hehehehehe...jahat je bunyinye....well...life goes on...

next week aku nak pose lak..so masa ke gym akan berubah...dulu aku benci coach aku...skrg ni aku respect die...sbb die bnyk ajar aku erti hidup n erti tabah....kejayaan yg di tempa adalah berdasarkan setitis air mata dan peluh....itu lah prinsip kejayaan die...n aku pulak..."hard work will definitely being rewarded n the rest is to believe in yourself"...thats my principe utk berjaya....

so here i am....believing in myself that i can do it...better than i have now....

-xoxo-peace....

No comments:

Post a Comment