Thursday, July 9, 2009

bila penat....

nandayo.....

mcm ni la bila dah penat sgt.....training bagai nak gila....bile dah penat jdi susah nak tidur...
esk pagi bru tersengguk-sengguk kat tgh2 padang....pagi tdi nasib aku x berapa baik....tgh aku dok layan ngantuk....kepala aku kna rembat ngan bola hoki...fuh!!!! sakit jgn citer la...
naik benjol pale aku....mcm mane la aku leh x sedar...ishk3....takut2...

esk training mcm biasa lagi....sgt2 penat tpi dgn cra ni je aku leh lupekan sume mslh n kesedihan dlm hati n off course la aku sentiasa berdoa moga2 hati ku tenang dan damai.....hehehehehehehe...back to the story...aku sgt2 ngantuk pagi tdi....mana x nye...mlm sblum tu aku tido kul 3 pagi....wat assignment pakcik aku ni ha....hurm....

tpi yg elok nye....aku x cpat penat bile wat keje...hurm...maybe sbb aku dah dpt balik tenaga aku...ape pun...i'm the biggest loser!!!!! yay!!!!

training oh training.....best training ni tpi tu je la...penat jgn citer la....gym tu plak dah mcm rumah kedua aku....smpi mak aku pun terpengaruh dah...die nak buat gym kat umah lak...adoyai!!!!! ape2 je la...mlm ni lak aku bosan smpi xleh tido....hehehehehehe.....ntah la....bosan sungguh....

sbnrnye aku ngah download citer favorite aku ni....hehehehehe...ade extended version la....ishk3...klu dah minat kan...ape nak wat....huhuhuhuhuhuhuhuhu....

ok la...xtau dah nak merepek ape lagi kat sini....aku nak berangan dulu....adios!!!!!

-xoxo- ganbatte-peace!!!!!!!!

1 comment:

  1. bola hoki yg keras mcm bola golf tp besar sikit tu kan? kamu main hoki ye.. hebat

    ReplyDelete